PIROK 141. kansainvälinen näyttely *BLACK*
Sähköposti show@pirok.org
Paikka Ylöjärven liikuntakeskus, Elotie 14, Ylöjärvi
Näyttelypäälliköt: Mika Akonniemi, mika.akonniemi@pirok.org, puh: 0400516270
Näyttelysihteerit: Kristiina Martikainen (kat. 1, 3 ja kotikissat), Hirsimäentie 12, 37860 Kärjenniemi puh. 0405237764 & Minna Raiski (kat. 2 ja 4), Mikkolankatu 53, 33580 Tampere puh. 0405688336. Tavoitat näyttelysihteerit parhaiten sähköpostitse show@pirok.org
Rotu- ja myyntipöydät: Marika Nyström, marika.nystrom@pirok.org
Palkinnot ja ruusukkeet ovat tervetulleita: Katja Laakkonen, katja.laakkonen@pirok.org
Raha-asiat: Anna Rämö, anna.ramo@pirok.org
Pääassistentti: Eeva-Leena Juntunen, assistenttianomukset osoitteeseen: assistentit@pirok.org
Lisätietoja Kissoilla mahdollisuus osallistua kahteen arvosteluun yhden päivän aikana. Kumpaankin 1.11. pidettävään näyttelyyn ilmoittaudutaan tämän *RED*-näyttelyn kautta. Näyttelymaksut (1 näyttely/2 näyttelyä): PIROKin jäsenet 40€/68€, muut FIFe-yhdistysten jäsenet 40€/74€, ei FIFe-kissat 50€/100€ näyttely (ei leimakorttia). Leimakortit käytössä. Kun kissa ilmoitetaan vain yhteen arvosteluun, voi ilmoittaja valita kumpaan näyttelyyn kissa osallistuu. Tarkistusluokka 20 € arvostelun yhteydessä, muutoin normaali näyttelymaksu. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia muun luokan yhteydessä, yksistään 20 €. Jos kasvattajalla ei ole omistamaansa kissaa ilmoitettuna näyttelyyn, tulee kasvattajaluokkaan ilmoittautua erikseen. Näissä näyttelyissä ei ole veteraaniluokkia! Maksa käyttäen Omakissasta saamaasi viitenumeroa, eräpäivä on ilmoittautumispäivä! Maksamattomat ilmoittautumiset hylätään ilman eri ilmoitusta! Leimakortilla maksettaessa kirjoita ilmoitetun kissan ja ilmoittajan nimet ja lähetä näyttelysihteerille välittömästi ilmoittautumisen jälkeen. Paperi-ilmoittautumisissa maksu PIROK:n tilille FI50 4055 0011 9442 34, BIC HELSFIHH viite 5555, kuitti ilmoittautumiseen mukaan. Jos kissa perutaan ennen ilmoittautumisajan loppua, palautetaan 75% maksusta. Ilmoittautuminen on sitova. Jos näyttelyilmoittautumista ei peruta eikä makseta, pidämme oikeuden olla hyväksymättä jatkossa ilmoittajan kissoja PIROK:n järjestämiin näyttelyihin. Mahdollinen karsinta tehdään maksettujen ilmoittautumisten saapumispäivän mukaan. Ilmoittautumisajan jälkeen vain väri- ja luokkamuutokset ovat mahdollisia, muutokset mieluiten sähköpostilla show@pirok.org. Varmista luettelon saanti ja maksa (2 €/pv) Omakissassa ilmoittautumisen yhteydessä. Näyttely ei ole yleisölle avoinna. Yhdistys seuraa aktiivisesti COVID-19 pandemian tilannetta ja viranomaisten ohjeistuksia -muutokset mahdollisia!

Fonsén Mira EXO f, EXO g 03, EXO e 33, PER n, PER d, PER n 22, RAG n, RAG a 04, RAG n 03 21, RAG a 03 21, SBI n, SBI f, SBI c 21 30
Hietala Sanna BEN n 24 32, BLH c, BLH ns 11, BLH b 33, BSH a, BSH f, BUR n, CYM 51-52, EUR n 24, EUR a 23, KBL I, KOR, OCI o 24, SRL IV, SRS IX, HCL females 26
Moraru-Puranen Tatyana BLH n, BLH ny 11, BML I, BSH ay 11, BUR a, BUR b, BUR h, EUR w 64, EUR f 24, EUR g 24, MAN 53, OCI n 24, OCI b 24, OCI bs 24, HCS 26
Ojaniemi Sara BEN n 22, BSH b, BSH e, BSH g, BSH f 22, BUR f, BUR g, EUR n 23, MAN 51-52, OCI ns 24, SRL I, SRL II, SRS I, SRS II, HCL males 26