Satakissa 12. kansainvälinen kissanäyttely
Ilmoittautuminen alkaa 15.11.2019 Ilmoittautuminen loppuu 19.1.2020
Sähköposti show@satakissa.fi
Paikka Kivikylän Areena: Nortamonkatu 23, 26100 Rauma
Toimihenkilöt Näyttelypäällikkö, lisätilat, myyntipaikat ja mainokset: Jonna Sivonen judges.satakissa@gmail.com

Näyttelysihteerit: Pia Hassell ja Piia Anolin-Niemi: satakissa.show@gmail.com

Raha-asiat (näyttelymaksujen palautukset ym): Pia Vainionpää satakissa.rahat@gmail.com

Ruusukkeet ja palkinnot: Piia Anolin-Niemi ja Pia Vainionpää satakissa.sihteeri@gmail.com

Pääassistentti: Jarno Mustonen, assistenttihakemukset jarmus1972@gmail.com

Hyvinvointi- ja hygieniavastaava: Päivi Mustonen

Lisätietoja Paikka: Kivikylän Areenan lämmin juhlatila, Nortamonkatu 23, 26100 Rauma. Erikoishinta kahdelle päivälle 15.11 – 16.12.2019 ilmoittautuville 2 päivää yhteensä: 70 € kissa, Satakissan jäsen 60 € kissa Näyttelymaksu/kissa: 37€, Satakissan jäsenet 34€, ei-FIFe -kissat 50 €. Tarkistusluokka 15 € ja veteraaniluokka 10 € arvostelun yhteydessä, muutoin normaali näyttelymaksu. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia muun luokan yhteydessä. Kaverikissa 10€ (Ei omaa häkkipaikkaa).
TEE JOKAINEN ILMOITTAUTUMINEN ERIKSEEN!
Ensisijaisesti OmaKissan kautta https://omakissa.kissaliitto.fi/ (maksetaan OmaKissan ohjeiden mukaan) tai paperilomakkeella postitse suoraan näyttelysihteerille: Pia Hassell, Koivuhaantie 4 B 5, 33480 Ylöjärvi, jolloin Näyttelymaksu maksetaan Satakissan tilille FI28 5700 8120 3340 03, käyttäen viitettä 3065. Karsinta tapahtuu maksupäivän mukaan. Ilmoittautuminen on sitova Omistajat tuovat itse näyttelyhäkit. Häkin min. koko 50 x 50 x 50 cm. Yksi pöytäpaikka yhdelle kissalle. Näyttelyn järjestäjä tarjoaa vain pöytäpaikan (65 x 65 cm) EI häkkiä. Häkin on mahdollista vuokrata yhdistykseltä hintaan 6 € / päivä tai 10 € / viikonloppu, lisätila oman paikan vierestä 25€, valmiiksi varatut vierekkäiset häkkipaikat 3 € / yksi paikka Paikkoja on rajoitetusti,sitovat varaukset näyttelypäälliköltä.
MIKÄLI HALUAT VUORATA HÄKIN, TYHJÄN PÖYTÄPAIKAN tai VIEREKKÄISET PAIKAT, NIIN OLETHAN ENSIN YHTEYDESSÄ NÄYTTELYPÄÄLLIKKÖÖN SÄHKÖPOSTITSE: judges.satakissa@gmail.com. Vasta sen jälkeen voit ilmoittaa kissasi normaalisti näyttelyyn ja valita lisäpöytäpaikan tai vuokrahäkin. Kirjoita lisätiedot kenttään, että asiasta on sovittu näyttelypäällikön kanssa.