POROK 58. kansainvälinen kissanäyttely 6.7.2019
Sähköposti porok.nayttely@gmail.com
Paikka Zemppiareena, Pekurintie 2, 90450 Kempele
Näyttelypäällikkö: Riikka Turpeinen pj.porok@gmail.com
Näyttelysihteeri: Anna Korhonen porok.nayttely@gmail.com Savottatie 45 D 16, 90420 Oulu
Pääassistentti: Eeva-Leena Juntunen willicon@surok.fi
Lisätietoja Näyttelykutsu

Näyttelyssä noudatetaan Suomen Kissaliiton ja FIFén näyttelysääntöjä. Eläinlääkärintarkastus pistokokeina. Rokotussäännöt sekä näyttelyssä tarvittavat pakolliset todistukset Suomen Kissaliiton kotisivuilta (www.kissaliitto.fi). Rokotukset/todistukset tarkistetaan kaikilta näyttelytilaan tulevilta kissoilta. Näyttely on eurotyylinen. Häkkien koot 65x65x55 cm. Omat häkit ilmoitettava. Oman häkin minimikoko 50x50x50 cm.

Näyttelymaksut:
•36€/kissa/pv
•POROK-jäsenet33€/kissa/pv, 15.3.-15.4.2019 60 €/kissa/2 pv
•FIFen ulkopuolisilta 50€/kissa/pv
•tarkistusluokka arvostelun yhteydessä 15€
•veteraaniluokka perusarvostelun yhteydessä 10€, erikseen 36/33€
•kasvattaja-ja siitosluokat ovat maksuttomia jos kissa osallistuu muuhun luokkaan.
•Pelkkä kasvattaja-tai siitosluokka 36€/33€.
•Kaverikissamaksu 10 € (sis. ell.tarkistusmaksun, ei häkkipaikkaa). Kaverikissan osallistumiseen vaaditaan näyttelypäällikön lupa.
•Näyttelyluettelo (yhdistetty molemmat päivät) ja ruusukkeet ovat maksuttomia

HUOM! Veteraani-ja tarkistusluokkiin tulee tehdä Omakissassa erilliset ilmoittautumiset, myös kasvattajaluokkaan mikäli kasvattajalla ei ole näyttelyyn ilmoitettuna nimissään olevaa kissaa.Vain väri-ja luokkamuutokset ovat mahdollisia 6.6.2019 jälkeen.

Lauantaina epävirallinen POROK 25 BIS ja BOB, POROKin jäsenten TP-kissoista.

Carnbrand Åsa Kat 1: EXO d 24, EXO ds 22 62, EXO n, PER f, PER ns 12, RAG a 03 21, RAG a 04, RAG f 03, RAG f 04, RAG n 03, SBI b, SBI n 21, TUV a 61-63, VET 1 Student judge Senderek-Wojcek Ilona 32
Cinque Francesco Kat 3: BEN n 22 33, BEN n 24, BLH a, BLH n, BSH b, BSH d, BUR f, BUR h, EUR d 22, EUR f 24, OCI as 24, OCI n 24 Kat 4: ABY a, ABY p, BAL w 67, CRX VII, DRX III, OLH ns 24, OSH a 25, OSH b, OSH c 24, SIA a, SIA e 21, SOM o, SPH I, SPH II 39
Comorio Luigi Kat 2: ACL I, ACL IV, ACL VII, MCO III, MCO VIII, NFO I, NFO II, NFO V, NFO VI, SIB I, SIB IV, VET 4 42
Fonsén Mira MCO VII (13c), MCO VIII (13c), NFO VIII (13c), SPH V (13c), Kat 2: ACL III, ACL XI, ACS I, ACS VIII, MCO I, NFO IV, NFO VII, SIB II, SIB III, TUA IX, VET 3 40