POH-KIS 66. kansainvälinen kissanäyttely *FIN 09.03.2019
Kissoja enintään 200   Kategoriat 2, 3, Kotikissat
Sähköposti show@pohkis.fi
Paikka Kokkolan Urheilutalo
Kysymykset mieluiten sähköpostilla nayttelysihteeri@pohkis.fi Tiina Palomäki / 050-5012045 (mieluiten tekstiviestejä).

Lisätietoja:
Häkkitoivomukset, poistumisluvat: näyttelypäällikkö Annukka Rintakumpu, nayttelypaallikko@pohkis.fi
Näyttelyilmoittautumiset: näyttelysihteeri Tiina Palomäki, nayttelysihteeri@pohkis.fi Ristontie 4, 66400  LAIHIA
Assistentit: pääassistentti Riikka Turpeinen, riiturpeinen@gmail.com
Raha-asiat, näyttelymaksun palauttaminen: rahastonhoitaja Jaana Mäkynen , rahastonhoitaja@pohkis.fi
Ruusukkeet, leimat, palkinnot: ruusukesihteeri Soile Hietarinta, ruusukkeet@pohkis.fi
Mainokset, näyttelyinfo: Saana Änäkkälä, tiedottaja@pohkis.fi
Ensimmäinen kerta näyttelyssä ja/tai muuten kysymyksiä? Näyttelymentorit Petra Witick & Sinikka Luoma auttavat, mentori@pohkis.fi

Sääntöjen mukaiset rokotukset pakollisia kaikille näyttelypaikalle tuleville kissoille. Eläinlääkärintarkastus suoritetaan pistokokeina. Näyttelyssä noudatetaan Suomen Kissaliiton ja FIFe:n sääntöjä. Tarkista voimassa olevat rokotussäännöt ja näyttelyssä tarvittavat todistukset Kissaliiton kotisivuilta tai Kissalehdestä. Viimeisin mahd. rokotuspvä on 27.04.2018. Omistajat voivat itse esitellä kissat tuomareille. Häkkien koot 65 x 65 x 56 cm, ei kaksoishäkkejä.

Kutsu

Näyttelymaksut:

Erikoistarjous 09.02.2019 saakka:
Kaksi näyttelyä / kissa: 65€ (POH-KIS 60€), kun ilmoittaudut molempiin näyttelyihin. (Tee ilmoittautuminen kumpaankin näyttelyyn).
Yksi näyttely / kissa: 34€ (POH-KIS 30€), kun ilmoittaudut vain toiseen näyttelyyn.

10.02.2019 jälkeen:
Näyttelyluokat 1-17, kaikki kissat 36€/päivä. Tarkistusluokka 10€ arvostelun yhteydessä, muuten 36€. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia, kissan osallistuessa muuhun luokkaan. Veteraaniluokka 10€ arvostelun ohella.

Huom! Tee oma ilmoittautuminen veteraaniluokkaan! Pelkkä siitos- tai veteraaniluokka 36€. Kasvattajaluokka 36€, mikäli kasvattajalla ei ole omissa nimissään olevaa kissaa näyttelyssä.

Seuralaiskissat: Vain etukäteen ilmoitetut tai näyttelyyn vain toisena päivänä osallistuvat kissat voivat tulla näyttelypaikalle, näyttelypäällikön luvalla. Häkkimaksu OmaKissan kautta tai paikan päällä.

Jos kotikissoja on ilmoitettu yli kymmenen, valitaan erikseen paras pitkäkarvainen ja paras lyhytkarvainen kotikissa.

Muutokset: Vain väri- ja luokkamuutokset ovat mahdollisia 20.02.2019 jälkeen. Muutokset ja tiedustelut sähköpostitse: show.pohkis@gmail.com

Näyttelyyn ilmoitetun kissan omistajan/omistajien jäsenyyden on oltava voimassa ennen näyttelyyn ilmoittautumista. Näyttelymaksut OmaKissa-järjestelmän ohjeiden mukaisesti, sitova ilmoittautuminen. Maksaessasi leimakortilla toimita kortti välittömästi näyttelysihteerille.

Vahvistuskirjeet OmaKissan kautta, viikkoa ennen näyttelyä. Vahvistuskirje postitse (2€). Paperitse ilmoittautuessasi mainitse paperinen vahvistuskirje lomakkeessa (maksu näyttelymaksun yhteydessä).