PIROK 141. kansainvälinen näyttely *BLACK"
Alkaa 31.10.2020 Loppuu 31.10.2020
Ilmoittautuminen alkaa 1.9.2020 Ilmoittautuminen loppuu 30.9.2020
Eläinlääkärintarkastus alkaa 7:30 Eläinlääkärintarkastus loppuu 9:30
Arvostelut alkavat 10:00 Vahvistuskirjeen julkaisupvm 23.10.2020
Drive In -näyttely Ei Omistajat saavat esitellä kissansa Ei
Sähköposti show@pirok.fi
Paikka Ylöjärven liikuntakeskus, Elotie 14, Ylöjärvi -BLACK-
Näyttelypäälliköt: Mika Akonniemi, mika.akonniemi@pirok.org, puh: 0400516270
Näyttelysihteerit: Kristiina Martikainen (kat. 1, 3 ja kotikissat), Hirsimäentie 12, 37860 Kärjenniemi puh. 0405237764 & Minna Raiski (kat. 2 ja 4), Mikkolankatu 53, 33580 Tampere puh. 0405688336. Tavoitat näyttelysihteerit parhaiten sähköpostitse show@pirok.org
Rotu- ja myyntipöydät: Marika Nyström, marika.nystrom@pirok.org
Palkinnot ja ruusukkeet ovat tervetulleita: Katja Laakkonen, katja.laakkonen@pirok.org
Raha-asiat: Anna Rämö, anna.ramo@pirok.org
Pääassistentti: Eeva-Leena Juntunen, assistenttianomukset osoitteeseen: assistentit@pirok.org
Lisätietoja Kissoilla mahdollisuus osallistua kahteen arvosteluun yhden päivän aikana. Kumpaankin 31.10. pidettävään näyttelyyn ilmoittaudutaan tämän *RED*-näyttelyn kautta. Näyttelymaksut (1 näyttely/2 näyttelyä): PIROKin jäsenet 40€/68€, muut FIFe-yhdistysten jäsenet 40€/74€, ei FIFe-kissat 50€/100€ näyttely (ei leimakorttia). Leimakortit käytössä. Kun kissa ilmoitetaan vain yhteen arvosteluun, voi ilmoittaja valita kumpaan näyttelyyn kissa osallistuu. Tarkistusluokka 20 € arvostelun yhteydessä, muutoin normaali näyttelymaksu. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia muun luokan yhteydessä, yksistään 20 €. Jos kasvattajalla ei ole omistamaansa kissaa ilmoitettuna näyttelyyn, tulee kasvattajaluokkaan ilmoittautua erikseen. Näissä näyttelyissä ei ole veteraaniluokkia! Maksa käyttäen Omakissasta saamaasi viitenumeroa, eräpäivä on ilmoittautumispäivä! Maksamattomat ilmoittautumiset hylätään ilman eri ilmoitusta! Leimakortilla maksettaessa kirjoita ilmoitetun kissan ja ilmoittajan nimet ja lähetä näyttelysihteerille välittömästi ilmoittautumisen jälkeen. Paperi-ilmoittautumisissa maksu PIROK:n tilille FI50 4055 0011 9442 34, BIC HELSFIHH viite 5555, kuitti ilmoittautumiseen mukaan. Jos kissa perutaan ennen ilmoittautumisajan loppua, palautetaan 75% maksusta. Ilmoittautuminen on sitova. Jos näyttelyilmoittautumista ei peruta eikä makseta, pidämme oikeuden olla hyväksymättä jatkossa ilmoittajan kissoja PIROK:n järjestämiin näyttelyihin. Mahdollinen karsinta tehdään maksettujen ilmoittautumisten saapumispäivän mukaan. Ilmoittautumisajan jälkeen vain väri- ja luokkamuutokset ovat mahdollisia, muutokset mieluiten sähköpostilla show@pirok.org. Varmista luettelon saanti ja maksa (2 €/pv) Omakissassa ilmoittautumisen yhteydessä. Näyttely ei ole yleisölle avoinna. Yhdistys seuraa aktiivisesti COVID-19 pandemian tilannetta ja viranomaisten ohjeistuksia -muutokset mahdollisia!

Fonsén Mira ABY a, CRX V, CRX VI, DRX VII, DRX VIII, OSH a, OSH a 24, OSH n 24, OSH p 25, SOM o 27
Moraru-Puranen Tatyana ABY n, CRX VII, OLH ns 24, OSH a 25, OSH c 24, OSH h 22, OSH n 03, SIA n 21, SPH V 29
Nyman Pia ACL X, ACS IV, ACS VI, ACS XI, MCO VI, NEM I, NFO II, TUA IX, ABY ns, ABY o, BAL b, DRX I, OSH d 24, SOM a, SOM p, SPH IV 28
Ojaniemi Sara CRX I, CRX II, DRX V, OSH n, OSH ps 03 25, RUS, SIA w 67, SOM n 29