Kes-Kis 93. kansainvälinen kissanäyttely
Ilmoittautuminen alkaa 13.7.2020 Ilmoittautuminen loppuu 15.8.2020
Eläinlääkärintarkastus alkaa 0:00 Eläinlääkärintarkastus loppuu 0:00
Paikka Kylpylähotelli Peurunka. Peurungantie 85, 41340 Laukaa
Toimihenkilöt Näyttelypäällikkö: Satu Tillanen-Toivanen satu.tillanen-toivanen(at)keskis.net, puh. 040 832 7209. Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla.

Näyttelysihteerit: Minna Saari ja Susanna Piispanen, show(at)keskis.net, Leimakortit Minna Saaren osoitteeseen: Kalervontie 5 A 6, 05830 Hyvinkää. Yhteydenotot ainoastaan sähköpostilla.

HUOM! Näyttelyn ilmoittautumisaika sijoittuu toimihenkilöiden kesäloman ajalle. Vastaamme sähköposteihin ja käsittelemme ilmoittautumisia loma-aikataulujen salliessa, varautukaahan siis pidempiin käsittelyaikoihin.

Lisätietoja Näyttelykutsu julkaistaan osoitteessa www.keskis.net lähempänä näyttelyä.

Lauantaina BOB: valitaan 1kpl näyttelyn paras uros, naaras, kastraattiuros, kastraattinaaras, nuori, pentu ja veteraani yhteisesti kaikkien kategorioiden kesken.

ILMOITTAUTUMINEN
Näyttelymaksu ajalla 13.7. - 15.8.2020 FIFe-jäseniltä 40 euroa. Kes-Kisin jäsenet 37 euroa.
Leimakortit ja leimakoodit ovat käytössä heinäkuussa ilmoittautuville.

Kes-Kis hyväksyy eräpäivänä maksetut ilmoittautumiset, joiden maksamisessa on käytetty näyttelymaksuun kuuluvaa viitenumeroa. Näyttelymaksun eräpäivä on ilmoittautumispäivä. Leimakortit on postitettava välittömästi ilmoittautumispäivänä näyttelysihteerille. Leimakorttiin kirjoitetaan omistajan nimi, ilmoitettavan kissan nimi ja EMS-koodi sekä näyttelyn päivämäärä. Leimakorttien saapumista odotetaan muutama postipäivä.
Mikäli kissa osallistuu useampaan luokkaan, tulee ilmoittautuminen tehdä erikseen jokaiseen luokkaan.
Kes-Kis hylkää  maksamattomat ilmoittautumiset ilman erillistä ilmoitusta. Maksuja käsitellään kaksi kertaa viikossa, joten maksusuorituksen tulee näkyä muutamassa pankkipäivässä (eräpäivä on ehdoton).
Mikäli näyttelyilmoittautuminen jätetään maksamatta, Kes-Kis pidättää oikeuden olla jatkossa hyväksymättä ilmoittajan kissoja järjestämiinsä näyttelyihin.

Näyttelyluettelo on maksullinen. Ilmoittautumisen yhteydessä Omakissasta 3 € ja paikan päällä 5 €. Näyttelyluettelo sisältää molemmat päivät.