PIROK 135. kansainvälinen näyttely 26.5.2019 *BLACK*
Arvostelut alkavat 9:30 Vahvistuskirjeen julkaisupvm 17.5.2019
Sähköposti show@pirok.org
Paikka Ylöjärvi ***BLACK***
Näyttelypäälliköt: Mika Akonniemi, mika.akonniemi@pirok.org, puh: 0400516270 & Elise Rämö, elise.ramo@pirok.org, p. 0405599924
Näyttelysihteerit: Kristiina Martikainen (kaikki leimakortit ja paperi-ilmoittautumiset), Hirsimäentie 12, 37860 Kärjenniemi puh. 0405237764 & Marika Landen, puh. 0405042592.Tavoitat näyttelysihteerit parhaiten sähköpostitse show@pirok.org
Rotu- ja myyntipöydät: Marika Nyström, marika.nystrom@pirok.org, p. 0407062191
Palkinnot ja ruusukkeet ovat tervetulleita: Katja Laakkonen, katja.laakkonen@pirok.org
Raha-asiat: Anna Rämö, anna.ramo@pirok.org
Assistenttianomukset osoitteeseen: assistentit@pirok.org
Lisätietoja Double Trouble - kissoilla mahdollisuus osallistua kahteen arvosteluun yhden päivän aikana.
Kumpaankin 26.5. pidettävään näyttelyyn ilmoittaudutaan *RED*-näyttelyn kautta.

Näyttelymaksut ajalle 12.2.-21.4.19 (1näyttely/ 2 näyttelyä): PIROKin jäsenet 38€/62€, muut FIFe-yhdistysten jäsenet 38€/72€, ei FIFe-kissat 50€/ näyttely (ei leimakorttia).
Näyttelymaksut ajalle 22.4.-28.4.19 (1näyttely/ 2näyttelyä): PIROKin jäsenet 40€/70€, muut FIFe-yhdistysten jäsenet 40€/80€, ei FIFe-kissat 50€/näyttely. Leimakortit ei käytössä 22.-28.4.19.
Kun kissa ilmoitetaan vain yhteen arvosteluun, voi ilmoittaja valita kumpaan näyttelyyn kissa osallistuu. Tarkistusluokka 20 € arvostelun yhteydessä, muutoin normaali näyttelymaksu. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia muun luokan yhteydessä, yksistään 20 €. Jos kasvattajalla ei ole omistamaansa kissaa ilmoitettuna näyttelyyn, tulee kasvattajaluokkaan ilmoittautua erikseen.
Näissä näyttelyissä ei ole veteraaniluokkia!
Maksa käyttäen Omakissasta saamaasi viitenumeroa, eräpäivä on ilmoittautumispäivä! Leimakortilla maksettaessa kirjoita ilmoitetun kissan ja ilmoittajan nimet ja lähetä näyttelysihteerille välittömästi ilmoittautumisen jälkeen.
Jos kissa perutaan ennen ilmoittautumisajan loppua, palautetaan 75% maksusta. Ilmoittautuminen on sitova. Jos näyttelyilmoittautumista ei peruta eikä makseta, pidämme oikeuden olla hyväksymättä jatkossa ilmoittajan kissoja PIROK:n järjestämiin näyttelyihin. Myöhästyneet, puutteelliset ja myöhässä maksetut ilmoittautumiset voidaan hylätä. Mahdollinen karsinta tehdään maksettujen ilmoittautumisten saapumispäivän mukaan.
Ilmoittautumisajan jälkeen vain väri- ja luokkamuutokset ovat mahdollisia, muutokset mieluiten sähköpostilla show@pirok.org.
Varmista luettelon saanti ja maksa (2 €/pv) Omakissassa ilmoittautumisen yhteydessä.
Ruusukkeet sisältyvät näyttelymaksuun ja leimakortit ovat käytössä.

Cinque Francesco 0
Hornell Henry OLH c, OLH h 03 24, OSH e, OSH c 24, SPH II, DRX VII, DSP II, CRX VI, THA n, OSH b, SIA b, SIA f, OSH d, OSH h, OSH b 03, CRX III, DRX III, OLH ns 25, ABY o, BAL a 21 34
Khaled Youssef SIB IV, SIB VI, TUA I, ACL III, ACL VI, LPL VIII, MCO VIII, NFO VI 39
Lubrano Robert ABY a, CRX I, OSH n 24, OSH a 25, SIA d 21, SOM n, SOM ns, SPH V, ABY ns, CRX V, DSP I, OSH f 24, OSH h 22, OSH n 03, SIA n 03, SPH III 42