POH-KIS 67. kansainvälinen kissanäyttely *FIN 10.03.2019
Ilmoittautuminen alkaa 1.12.2018 Ilmoittautuminen loppuu 17.2.2019
Sähköposti show@pohkis.fi
Paikka Kokkolan Urheilutalo
Kysymykset mieluiten sähköpostilla nayttelysihteeri@pohkis.fi Tiina Palomäki / 050-5012045 (mieluiten tekstiviestejä).

Lisätietoja:
Häkkitoivomukset, poistumisluvat: näyttelypäällikkö Annukka Rintakumpu, nayttelypaallikko@pohkis.fi
Näyttelyilmoittautumiset: näyttelysihteeri Tiina Palomäki, nayttelysihteeri@pohkis.fi Ristontie 4, 66400  LAIHIA
Assistentit: pääassistentti Riikka Turpeinen, riiturpeinen@gmail.com
Raha-asiat, näyttelymaksun palauttaminen: rahastonhoitaja Jaana Mäkynen , rahastonhoitaja@pohkis.fi
Ruusukkeet, leimat, palkinnot: ruusukesihteeri Soile Hietarinta, ruusukkeet@pohkis.fi
Mainokset, näyttelyinfo: Saana Änäkkälä, tiedottaja@pohkis.fi
Ensimmäinen kerta näyttelyssä ja/tai muuten kysymyksiä? Näyttelymentorit Petra Witick & Sinikka Luoma auttavat, mentori@pohkis.fi

Sääntöjen mukaiset rokotukset pakollisia kaikille näyttelypaikalle tuleville kissoille. Eläinlääkärintarkastus suoritetaan pistokokeina. Näyttelyssä noudatetaan Suomen Kissaliiton ja FIFe:n sääntöjä. Tarkista voimassa olevat rokotussäännöt ja näyttelyssä tarvittavat todistukset Kissaliiton kotisivuilta tai Kissalehdestä. Viimeisin mahd. rokotuspvä on 27.04.2018. Omistajat voivat itse esitellä kissat tuomareille. Häkkien koot 65 x 65 x 56 cm, ei kaksoishäkkejä.

Kutsu

Näyttelymaksut:

Erikoistarjous 09.02.2019 saakka:
Kaksi näyttelyä / kissa: 65€ (POH-KIS 60€), kun ilmoittaudut molempiin näyttelyihin. (Tee ilmoittautuminen kumpaankin näyttelyyn).
Yksi näyttely / kissa: 34€ (POH-KIS 30€), kun ilmoittaudut vain toiseen näyttelyyn.

10.02.2019 jälkeen:
Näyttelyluokat 1-17, kaikki kissat 36€/päivä. Tarkistusluokka 10€ arvostelun yhteydessä, muuten 36€. Kasvattaja- ja siitosluokat maksuttomia, kissan osallistuessa muuhun luokkaan. Veteraaniluokka 10€ arvostelun ohella.

Huom! Tee oma ilmoittautuminen veteraaniluokkaan! Pelkkä siitos- tai veteraaniluokka 36€. Kasvattajaluokka 36€, mikäli kasvattajalla ei ole omissa nimissään olevaa kissaa näyttelyssä.

Seuralaiskissat: Vain etukäteen ilmoitetut tai näyttelyyn vain toisena päivänä osallistuvat kissat voivat tulla näyttelypaikalle, näyttelypäällikön luvalla. Häkkimaksu OmaKissan kautta tai paikan päällä.

Muutokset: Vain väri- ja luokkamuutokset ovat mahdollisia 20.02.2019 jälkeen. Muutokset ja tiedustelut sähköpostitse: show.pohkis@gmail.com

Näyttelyyn ilmoitetun kissan omistajan/omistajien jäsenyyden on oltava voimassa ennen näyttelyyn ilmoittautumista. Näyttelymaksut OmaKissa-järjestelmän ohjeiden mukaisesti, sitova ilmoittautuminen. Maksaessasi leimakortilla toimita kortti välittömästi näyttelysihteerille.

Vahvistuskirjeet OmaKissan kautta, viikkoa ennen näyttelyä. Vahvistuskirje postitse (2€). Paperitse ilmoittautuessasi mainitse paperinen vahvistuskirje lomakkeessa (maksu näyttelymaksun yhteydessä).