Kes-Kis 87. kansainvälinen kissanäyttely 4.8.2018
Arvostelut alkavat 9:30 Vahvistuskirjeen julkaisupvm 16.7.2018
Paikka Pieksämäen Urheilutalo, Opintie 4, 76100 Pieksämäki
Toimihenkilöt Näyttelypäällikkö, myyntipaikat:
Kati Marjala, kati.marjala@keskis.net, puh. 040 759 7694. Yhteydenotot mieluiten sähköpostilla.
Näyttelysihteeri:
Susanna Piispanen, Pappilantie 8 A 2, 40900 Säynätsalo, susanna.piispanen@keskis.net. Yhteydenotot sähköpostilla.
Pääassistentti:
Eeva-Leena Juntunen, assistentit@keskis.net
Lisätietoja Näyttelykutsu:
ILMOITTAUTUMINEN

Näyttelymaksu ajalla 1. - 31.5.2018 FIFe-jäseniltä 37 euroa. Kes-Kisin jäsenet 34 euroa.
Näyttelymaksu ajalla 1. - 15.6.2018 kaikilta FIFe-jäseniltä 40 euroa.
Leimakortit ovat käytössä toukouussa ilmoittautuville.

Kes-Kis hyväksyy
 eräpäivänä maksetut ilmoittautumiset, joiden maksamisessa on käytetty näyttelymaksuun kuuluvaa viitenumeroa. Näyttelymaksun eräpäivä on ilmoittautumispäivä.  Leimakortit on postitettava välittömästi ilmoittautumispäivänä näyttelysihteerille. Leimakorttiin kirjoitetaan omistajan nimi, ilmoitettavan kissan nimi ja EMS-koodi sekä näyttelyn päivämäärä. Leimakorttien saapumista odotetaan muutama postipäivä.
Mikäli kissa osallistuu useampaan luokkaan, tulee ilmoittautuminen tehdä erikseen jokaiseen luokkaan. Kissan vaihtoa ilmoittautumiseen voi tiedustella ainoastaan ilmoittautumisajan puitteissa. Vaihdosta peritään 7 euron maksu.
Kes-Kis hylkää maksamattomat ilmoittautumiset ilman erillistä ilmoitusta. Maksuja käsitellään kaksi kertaa viikossa, joten maksusuorituksen tulee näkyä muutamassa pankkipäivässä (eräpäivä on ehdoton).
Mikäli näyttelyilmoittautuminen jätetään maksamatta, Kes-Kis pidättää oikeuden olla jatkossa hyväksymättä ilmoittajan kissoja järjestämiinsä näyttelyihin.

Nro EMS-koodi Nimi Kategoria Sukupuoli Luokka Tuomari Tulos
0 kpl

Busse Britta Kategoria 2 määrittelyluokka 13c, BEN n 22, BEN n 22 31, BEN n 24, BLH n, BSH a, BSH g, BUR b, BUR d, BUR f, BUR g, BUR j, EUR as 22, EUR d 22, EUR d 24, EUR f 24, MAN 51-52, MAU ns 24, OCI b 24, VET 1, VET 2, VET 3, VET 4 40
Gustaitiene Jurgita EXO f 22, EXO n, EXO n 22, EXO n 24, PER f, RAG a, RAG c 21, RAG n, RAG n 03, SBI b, SBI g, ACS III, MCO I, MCO IV, MCO VI, NFO V, NFO VII, SIB II, SIB IV 42